Rólam
2017. szeptember 10. írta: Zsófia Tamásy

Rólam

lea-daranyi_colibrestudio-96_masolat.jpg

Tamásy Zsófia

 

Szerencsésnek érzem magam, amiért sok helyen megfordultam már a világban. Nem csak a szép táj vagy egy különleges épület vonz, hanem az is, hogy élnek az emberek, mik a szokások, a nyelvük, a kultúrájuk. Örülök annak, hogy a blogom által megoszthatom a tapasztalataimat és különféle hétköznapi emberek sztorijával vagy utazó bloggerekkel készített interjúk által inspirálhatok másokat is.

Jelenleg egyetemi hallgató vagyok, a turizmus-vendéglátás szakon tanulok, de emellett sok más dolog is érdekel, legfőképpen az írás. Szenvedélyemnek hódolva született meg a blogom, amit azért hoztam létre, hogy inspiráljalak Téged. Mert tudom, hogy én is azért indultam útnak, azért vágtam bele a gap year-be, mert mások történeteit olvastam és vettem a bátorságom, optimizmusom no meg a bőröndöm és világgá mentem. Azóta se tudok nagyon nyugton maradni, de miért  is kellene? Annyi érdekes hely, ember és sztori van körülöttünk, hogy kár lenne kihagyni. Téged mi inspirál? 

 
Ha érdekel még több poszt, akkor kövesd a facebook Sweet escape oldalát. ami itt érhető el: https://www.facebook.com/sweetescape007/?fref=ts

Még több képért irány az instagram oldalam: zsofienn123 

Ha szívesen írnál, dobj egy üzenetet ide:  tamasyzsofia@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasyzsofi.blog.hu/api/trackback/id/tr1012820006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása