Újraindul a blog - de mi köze ennek a Tékasztorikhoz?
2020. február 22. írta: Zsófia Tamásy

Újraindul a blog - de mi köze ennek a Tékasztorikhoz?

blogom_nyitokepe.jpgIgen, még jómagam sem hiszem el, hogy újra nekivágok a blogom írásának. Hiszen valljuk be őszintén, bő másfél éve nem tettem ki ide posztot. De ahogy ezeket a sorokat írom, már el is fog a gyermeki kíváncsiság, és bizsergés, egy olyasfajta érzés, ami a legeslegelső posztom előtt történt. Jól emlékszem (nem vagyok még olyan öreg, hogy memória gondjaim legyenek), még Angliában éltem, és beültem egy irtózatosan hangos angol bárba, és valami szörnyű lötty iszogatása közben elindítottam a blogomat, az órák alatt összeszenvedett első blogcikkel. Péntek este volt, és dülöngélő, félrészeg és részeg angolok tomboltak körülöttem. Én meg ott ültem a kis laptopommal egy sarokban és remegő kézzel lenyomtam a ‘publikálás’ gombot. 

Na de mielőtt csöpögős nosztalgikus locsogásba fognék, felvázolom, hogy mi volt az a végső löket, ami a blogom 2.0-ás verzióját megihlette. Ez pedig nem más, mint a Tékasztorik 2 film. Igen, ez egészen hihetetlen, nem igaz? 

Szóval miért pont a Tékasztorik film. Először is, még májusban statisztáltam a Tékasztorik 2 filmben, aminek a vége az lett, hogy egy szuper társaságba csöppentem, megint beleshettem a filmkészítés izgalmas világába, és láthattam Bihari Vikit 3D-ben, személyesen. Olyan jó hangulatban telt a forgatás, hogy el is felejtettem, hogy a honorárium a premier előtti filmvetítést is tartalmazza. Gondoltam, ez csak 2020-ban lesz, így feledésbe is merült a jutalom. 

De aztán jött egy email, meghívtak a Tékasztorik 2 premier előtti vetítésére. Akinek egyelőre halvány lila gőze sincs, hogy ki az a Bihari Viki, mi ez a tékasztorik, annak azt tanácsolom, hogy tüstént írja be a Google-be, ígérem nem bánja meg. Dióhéjban Bihari Viki, vagyis ‘Viku’ a mi magyar Bridget Jones-unk, aki súlyfelesleggel és a társkereséssel küzd. De mindezt lehengerlő öniróniával teszi, szenzációs dumával, hogy az embernek néha a könnye is kicsordul mindkét film megnézése alatt. Ő a “tengeri Beyonce”, ahogy az a filmben is elhangzik, mindenki Vikuja, aki felvállalja magát úgy, ahogy van.

És ha még valaki nem tudná, a Tékasztorik egy és kettő az ő életéről szól, a csetléseiről és botlásairól a párkeresés aknamezőin, ahol éri siker és csalódás. Szóval ez a film Bihari Viki blogja alapján készült, és a saját filmje főszereplője. Ez a film róla szól, Vikuról, aki 10 éve indította útnak a blogját, és ez idő alatt odajutott, hogy a blogjából filmet készítenek. nem is egyet, hanem kettőt. Hát ha valaki, akkor ő kihozta a maximumot a blogjából, ez a siker már-már egy hollywoodi filmbe illik. 

Előre szólok, nem az indította be a fantáziámat, hogy egyszer csak 2030-ban a blogomból film készül. Nem, egészen másról van itt szó. Miután kikeveredtem a moziteremből, rájöttem, hogy ha csinálsz valamit kitartóan, önmagadat adva, lelkesedésből, szerelemből, akkor abból előbb-utóbb kisül valami jó. De a folytonos kifogásokból, bizonytalanságból és nemcsinálásból még az ég világon nem jött létre semmi. Viku megmutatta nekem, hogy a siker nem a kiló függvénye, és nem kell hozzá Gisele Bündchen alkat, hogy felvállald önmagad. Viku azt is megmutatta, hogyha azt csinálod, amit szeretsz, akkor abból csakis valami szuper dolog alakulhat ki idővel. 

Szóval ezen eszmefutattás után rájöttem, hogy nem végezhetek félmunkát, fárasztanom kell az embereket az írásaimmal, kell még a csilliárdnyi blog mellé az enyém is. Óriási az univerzumunk, egy blog még elfér benne. 


Nyitókép: Pexels

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasyzsofi.blog.hu/api/trackback/id/tr1715486388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása